pátek 8. června 2007

bukkake

když se ráno dělím o lesklé, přesně zralé jahody, mám najednou takovou radost z nového přátelství, až si říkám, jestli to není jen rozmar nastupujícího léta. se všemi jeho přeludy a pomíjivými pocity, které dokáže spláchnout první bouřka.

po odmlce se vracím k dobám, kdy mi léto chutnalo skrz vedro a průzračnou barvu vzduchu s akcenty zelené, povznesené svobodné nálady se dostavují bez ohledu na povinnosti stereotypu, užívám si jen se svou hlavou. a stačí to.

periferním viděním čekuju kolemjdoucí snažíc se eliminovat srážky s nimi, začtená do tak ryze pěkné sprosté knihy (kterou se mi chce bez dalšího doporučit ještě nedávným náladám s., pokud jsi ji ovšem už nečetla, mámilá). chlapi se mi dívají do výstřihu končícího v polovině rýhy, jsou mi směšní v mé přezíravosti, protože tak věrná jako dnes jsem nikdy dřív nebyla.

ráno, ještě spíš, objímám tvé stehenní svaly, nechce se mi tě opustit po dvou večerech, v nichž jsme se vrátili k samé podstatě nás dvou. a těším se na třetí.

a stačí to.

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

četla :)

mam z vás radost!

Anonymní řekl(a)...

a líbila?

Anonymní řekl(a)...

a líbila :)

Anonymní řekl(a)...

já to tušila..:-)

Anonymní řekl(a)...

bych si ji pučil docela

Anonymní řekl(a)...

ále, kdopak se nám to chytl na udičku erotické literatury pro ženy?!

hele, mám jí z knihovny, zbývá mi dočíst pár stránek (ostatně je to útlej svazek). takže buďto Ti jí po neděli někde předám, nebo si jí můžeš půjčit v MK sám.

ako chceš.

Anonymní řekl(a)...

kdo jinej by se asi tak moh chytit

do tý knihovny bych se měl přihlásit, to zase jo

Anonymní řekl(a)...

to zase jo

ale já ti jí ráda pučim - pak jí můžeš (u palačáku) vrátit a třebas se rovnou i zaregistrovat

to bys teda fakt moh´

Anonymní řekl(a)...

to teda fakt jo