pondělí 26. května 2008

a jakej je ten váš

mindrák?

Nenosim sukně.

Protože nemám hezký nohy, otýkají mi kotníky, mám vysoký nárty (..a tak vůbec). Včera jsem si oblékla sukni snad po roce možná dýl, tak trochu asi v přípravě na Z., kde mi bude typicky dovolenkově všechno jedno. Byl to super pocit a taky nohy ve výloze mekdonalda se nezdály zas až tak, vlastně byly docela pěkný. jaký by to asi bylo vykašlat se na lidi úplně, nafurt. eroticky mi fouká na místa, kam normálně ne, odkrytý lejtka vykazujou jasný známky polovičatýho opálení onehdá na kole v Polabí a Dockers by Girli pantoflíčky libozvučně (?) šoupou o chodník.
Jsem blbá.
A tak dnes do práce zase kaťata a správnost volby mi nevědomky potvrdí Mléčná na obědě. Vypraví o kamarádce, šmrncovní štíhlá holka to je, ale..
sukně by teda rozhodně nosit neměla! Protože má tlustý kotníky..tak tlustý, že ani není znát, kde je má. No představte si to.
Pod stolem nesměle nahmatám svůj levej kotník a elegantně převedu řeč jinam.

I když si vlastně eleganci představuju trochu jinak..

Žádné komentáře: