úterý 21. srpna 2007

big big brother aneb jak mlčet devět měsíců

Dnes se rahaan dozvěděl, že má týdenní polorodou sestřičku.
Zkrátka si to omylem vygúglil.



Se svým bývalým přítelem jsem se seznámila přes chat. Se svým současným přítelem jsem se seznámila přes blog. Několikrát jsem dělala sex přes internet. Nakupuju v e-shopech a svůj bankovní účet spravuju přes e-banking.
Ale dozvědět se o narození sourozence z diskusního fóra na netu?! To je i na mě moc, na to jsem i já příliš konzervativní;)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

podle me je to jen o nastaveni komunikacni roviny. zrovna tak je to spatny kdyz to zaslechne po nakupu jako o tom mluvi babka Jouzova s babkou Pagacovou.

Anonymní řekl(a)...

no jo.
jenže pokud komunikační rovina je v tom každodenním běhu v zásadě v "normě" (chci tím říct, že otec a syn spolu komunikují, stýkají se, radí si atp.), je pak převeliký šok se takovouhle novinu dozvědět jakýmkoli jiným způsobem než z úst šťastného otce.

a dozvědět se to navíc zcela náhodným a bezmyšlenkovitým zadáním svého nepříliš obvyklého příjmení do gúglu, k čemuž vyleze podivný příspěvek v jakémsi diskusním fóru, z něhož je "bohužel" vše jasné, považuju já osobně za hardcore.

ale novinka samotná je to bezesporu radostná, o tom žádná..

Anonymní řekl(a)...

takhle to bylo, oni se normalne bavi. Pak tam byly mozne obavy z jeho reakce a je jen smutne ze se to dovedel takto nez z uprimneho rozhovoru. Urazit lahvi hrdlo a pit do nemoty .. gratuluju k svagro(vi)ve.