čtvrtek 9. srpna 2007

ble

na balkóně mi právě již podruhé během čtyřiadvaceti hodin mokne stejná várka vypranýho prádla. no proč ne. (jen si říkám, že v ženský přirozenosti zkrátka není chodit do práce.)
a tak mi pomalu končí druhej stresovej tejden, při němž mám víc zodpovědnosti, než mi dělá dobře, a míň respektu (od některých), než bych si zasloužila. asi bych nebyla dobrej šéf. asi bych byla zlá. zlá zlá. a nikdo by mě neměl rád. takhle jsem hodná a mám problémy jistým dočasně podřízeným kolegům nevyškrabat oči.
a chci si stěžovat dál!
usínám v metru, proklínám cesty domů, padám na lůžko v šest p.m., ráno vstávám nevyspalá s okamžitou (nepravou) depresí. myslím na spoustu aktivit, který by mi udělaly dobře v hlavě, ale nakonec nerealizuju pořádně nic, sakra.
asi bych měla upravit stravu, říkám si, a jdu a v mekáči si dám bigmeka. měla bych míň kouřit a právě teď zapaluju další (přijdu z práce a oblečení smrdí kouřem). víc čajíčků na plodnost a uvařim si lógr. hodnější na r. a vzápětí mu vynadám třeba za situaci v Keni.
současná já. ble.
ale pořád ještě nejsem ve fázi sebenenávisti, takže je krátká cesta ven.
kdy začít?
updt
zapomněla jsem napsat o (pro mě) nové zábavě, vlastně! jsem sice trochu opožděná, ale do vánoc to do šestky zvládnu, o tom žádná.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ty myšlenky na spoustu aktivit, co nakonec vyústí v neschopnost udělat nic, to dobře znám. Nadávám si pak za to, ale další den stejně přijdu domů a (ač ještě po cestě z práce vymejšlím) chcípnu na gauči, utrhuju se na muže a děti a nejradši bych nějak přespala do lepších časů...

Anonymní řekl(a)...

tohle zbožňuju. Dokavaď mi hlava přetejká úkolama, musím mít sto rukou, sto nohou, sto těl, a dění kolem mě, mě samo hází do tisíců jezer a já plavu a plavu a plavu a řeším a výsledky a stresy a vyflusaná, nespím od toho jak mi to hlavě buší... a ještě tohle... a ještě tamto... a sobota prospaná a... a... a... už aby mi začala sezóna. Teď jsem v takovém vatovém vzduchoprázdnu, kde nic, tu nic a nedokážu se soustředit ani na to malinko málo co dělat můžu už teď. Takže rozumím a zároveň závidím. Jsem asi mírně sebedestruktivní... :-) kamilka

doriana řekl(a)...

klidně víc úkolů! ovšem taky víc vnitřní vyrovnanosti. takhle je to ble.