středa 26. září 2007

chuť mokré fusekle

svět se mi zúžil na tak malej prostor, že se do něj vyjma mě samotný stěží vejde hrnek s průduškovym čajem, teploměr, nějaký blbosti a 6-7 kapesníků. úchylnost echtovního podzimního marodění nabývá třetím dnem na intenzitě, přestávám si říkat lidská bytost a velkoryse volím nový nick láčkovec nové generace.

láčkovec nové generace se vyznačuje tím, že:

umí foukat půl hodiny v kuse do bublifuku a dneska už zvládne trojbublinu na požádání (taky umí spolehlivě rozeznat tenkostěnou a tlustostěnou bublinu a dle toho se zařídit při dalším foukání).

požírá zásadně krmi mimořádně kořeněnou nebo alespoň notně přesolenou, protože v opačném případě chuťové pohárky vyšlou do mozku ledatak informaci o chuti mokré fusekle.

lituje se. dopoledne se většinou lituje víc, což je v nepřímé úměře k tomu, že hůř mu bývá k večeru.

čte si! ano, láčkovci nové generace si dnes troufají na tak těžké čtivo jako je Harry Potter 4!

občas se dojde vyčurat a někdy i vykakat. ale pak rychle, šupky dupky do pelechu, protože energetických výdajů bylo až přespříliš a na to jsou láčkovci velice hákliví.

zvlášť pořídí-li si takhle před svátkama komplikovaný katar horních cest dýchacích.

12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

nemáš ležet? za trest ti udělám čaj. a bez medu!

Anonymní řekl(a)...

myslím, že je na čase pořídit do naší rodiny noťas!

Anonymní řekl(a)...

toz to oba prezijte .. protoze po tom co se vyleczis ty lehne rahaan :)) tutovka za barak ...

Anonymní řekl(a)...

hele
pěkně se vylež
a nech si přivízt z IKEA pořádnýho ledního medvěda

Anonymní řekl(a)...

jm: nevim, jestli ti mám poděkovat nebo na tebe poslat zlýho ledního medvěda třeba ;)
can: no šak ležim ležim. a mám hrozně barevný a dlouhý sny. dneska se mi třeba celou noc na pokračování zdálo, že jsem předvolaná jako svědek k soudu a zaboha nemůžu asi dvě hodiny najít občanku. místo toho furt vytahuju starý lítačky na mhd, cizí občanky, cizí fotky. psycho úplný.

Anonymní řekl(a)...

ja to nemyslel zle. ja nejsem zlej. medvjeda neeeeee. Nicmene jsem jen vyjadril jaky to muze nabrat dalsi pravdepodobny prubeh. Jinak o mych osobnich sympatiich snad netreba pochybovat :-)

Anonymní řekl(a)...

chtěl si napsat bloggerských sympatiích, že jo? ;)

Anonymní řekl(a)...

brzkej přerod láčkovce v člověka přeju, stadium medúzky lze vynechat.

Anonymní řekl(a)...

bos: třeba by ale medúzka zvládla čtyřbubliny..

Anonymní řekl(a)...

tak tak ... jak pravíš

Anonymní řekl(a)...

či minimálně 4 bubliny najednou. každej vidíme smysl života v něčem jinym :)

Anonymní řekl(a)...

je heleno to je moc vtipný, musim sem chodit více, dyť já na tebe skoro zapomněla, snad mi odpustíš, papa